Panda's :) - Reisverslag uit Chengdu, China van Nowell Gugten - WaarBenJij.nu Panda's :) - Reisverslag uit Chengdu, China van Nowell Gugten - WaarBenJij.nu

Panda's :)

Door: nowell

Blijf op de hoogte en volg Nowell

03 Augustus 2011 | China, Chengdu

OMG hier moet gewoon een speciale update voor komen!
Panda's zijn zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo enorm schattig !!!!!!!
They're so fluffy I'm gonna die !!!
Echt ik wilde gewoon niet weg uit dat park, zo extreem schattig. Ik heb zo'n 90 foto's gemaakt, dus bereid jullie alvast voor op heel veel 'panda's zijn zo schattig' verhalen :p
Ik kon er helaas geen mee naar huis nemen (waren toch net iets te groot voor in m'n tas ;)) dus heb ik maar een enorm schattige knuffelpanda gekocht :) ook heel fluffy :P

Oh en even extra info: ik ben dus niet blond geworden :P wel wat lichter bruin dan eerst, maar Kim is nu het blondje :P (het is echt heel leuk om daar grapjes over te maken :P)
Verder is het nog steeds gezellig hoor, ondanks de soms vervelende Chinezen:)

Oh en mam wat betreft hygiene.. tja dat vergt wel heel wat moeite, die zeepblaadjes zijn echt een redding :P verder veel doekjes en tissues en zo weinig mogelijk naar de wc in openbare gelegenheden ;)

Zo genoeg geupdate voor vandaag. Morgen gaan we met de bus naar Xi'an :)

Bye bye xx

  • 03 Augustus 2011 - 08:31

    P-chinees 3 Aug:

    Hoi meissie,
    Wat ontzettend leutig die beren. Had het eigenlijk wel verwacht.
    Zien er zo aaibaar uit. Kan me voorstellen dat je niet weg wilde.
    Vonden ze jou ook een beetje leuk. Je trekt altijd zoveel beesten naar je toe, dat ik verwacht dat die knuffels dat ook doen. Maar misschien mag je er niet te dicht bijkomen.
    Nog genoeg zeepblaadjes voor de laatste trip? Take care en xxxxxxxx

  • 03 Augustus 2011 - 09:47

    Maureen:

    Ha moppie!! Had eigenlijk niet anders verwacht van de panda s!!! Ze zien zo aai en knuffelbaar uit!!! Daar zou ik ook niet weg willen!!! Dan zou je chinezen vergeten!! Kijk echt uit naar de foto s en je verhalen!! Geniet er nog van voor je t weet zit je weer met ons opgescheept!!! Hihi!!! Veel liefs en een dikke knuffel!! Ook nog de groetjes van pap Gerrit en Fleur xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 03 Augustus 2011 - 09:53

    Martine:

    Hm, ik wilde je bericht 'vind ik leuk'-en, maar op een of andere manier komt de facebook van mijn zus er dan te staan :p haha, ben benieuwd naar de foto's ;)
    xx

  • 03 Augustus 2011 - 12:36

    Mam Van Kim:

    Hey meiden,
    Nou een knuffelpanda is natuurlijk ook leuk! Was erg benieuwd naar dit verhaal. Het is wel een beetje kort deze keer, maar vooruit.
    Morgen weer een bus reis, zal mij benieuwen wat het jullie weer gaat brengen. Hoe lang is het deze keer?
    Verder kijk ik al uit naar de vingerkoekjestaart van Maureen, schijnt erg lekker te zijn volgens Riet.
    Geniet ze en volgende keer weer een iets langer verhaal. Wij willen ALLES weten!
    Groetjes.

  • 03 Augustus 2011 - 17:44

    Mam:

    Ben zo jaloers op jullie over de panda's. Alleen al om ze in het echt te zien en alleen maar kijken.
    Ze zien er zo schatttig uit. Goed van ons om die zeepblaadjes aan te schaffen hoe zit het met het flesje gel is het al op?
    Nog maar even dan kun je weer lekker op onze eigen wc.
    Geneet nog mit uch tweetjes en tot euver un dikke weak.
    Leefs Mam XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 03 Augustus 2011 - 17:59

    Riet:

    Hello traveler(s),
    Idd een beetje kort verhaal, dacht ik ga der effe voor zitten, maar was niet nodig, haha!!! Geeft niks Lellie, volgende keer weer een heel epistel.
    Zozo die beertjes hebben gelukkig heeeel wat goed gemaakt, was ook wel nodig na de diverse aanvaringen met die K......chinezen. Ben reuze benieuwd naar de fotos. Zoals ik al eerder liet weten, een mens heeft vier knuffels op een dag nodig om te overleven. Daar is heus onderzoek naar gedaan en echt welbevinden komt pas vanaf tien knuffels per dag. Dus zit je helemaal goed met je enorm schattige knuffelpanda, dan ga je deze limiet zeker halen.
    Gezellige busreis naar Xi'an, kunnen jullie misschien weer mensen kijken en (uit)achen!!
    Los of fun en take care, xx

  • 03 Augustus 2011 - 20:52

    Riet :

    Hoihoi,
    Sorry, maar hier ben ik weer. Ik heb ontdekt dat ik een paar typefoutjes heb gemaakt, stupid.
    Mijn toetsen van het toetsenbord blijven regelmatig hangen, zal wel Made in China of Taiwan zijn!!! Als ik dan niet goed lees wat ik typ, mis ik letters en staat er weer een fout.
    Dus nogmaals lach die Chinezen maar lekker uit, een "relaxte" bustrip en a lot of fun, xx

  • 04 Augustus 2011 - 10:25

    Jeanne- Venlo:

    Ha Nowell,
    Waat ein belevenissen dao in China!
    Hoorde van Mam dat je het geweldig had daar dus heb net je reisverslag zitten lezen. Wel lachen(vind ik) met die viezerikskes dao!
    Zo zie je maar weer dat elke cultuur totaal anders is en dat je alles op de koop toe moet nemen!
    Maar een ervaring op zich, neet dan?
    Nog veel reisplezier samen, geniet ervan en kom weer good toes.
    Groetjes Jeanne.


  • 05 Augustus 2011 - 04:13

    Meneer Panda:

    Hoi, ik ben schattig

  • 05 Augustus 2011 - 05:45

    P-chinees 5 Aug:

    Hoi meiden,
    Potverdorie wat zijn het toch rare chinezen en viespeukjes. Heb net Kims verhaal gelezen. Het hoort er allemaal bij. Overal ter wereld heeft men gewoontes en gebruiken die wij niet kennen.
    Valt niet altijd mee. Jullie blijven er wel om lachen, das n goed teken.
    Ik ben benieuwd hoe het in Xi'an is. De oudste hoofdstad van China en een van de oudste steden ter wereld. Hier is de chinese beschaving ontstaan!!!!!. Misschien dat jullie er nog iets van merken, alhoewel ...... Voor zover ik weet zijn de chinezen niet het beschaafste volk. Het is lang geleden dat ik geschiedenislessen kreeg, dus dat weet ik niet meer zo goed. Ha, ha.
    Jullie laatste week gaat beginnen, wat is het vlug gegaan!!

    Wat jullie gekleurde haren betreft. Scheelt een bezoek aan de kapper. Bij de chinezen lukt dat niet met het zonnetje, die moeten het uit een potje halen als ze een kleurtje willen.

    Take care the last week and a big HUG xxxx

  • 05 Augustus 2011 - 19:31

    Niek:

    Hallo dames,
    Als ik het verhaal van Kim zo lees, dan weet ik nu ook hoe ze aan de term POEPCHINEES komen. Lijkt daar heel normaal te zijn. Van de japanezen weet ik wel dat ze samen gaan VERGADEREN (poepen), maar die chinezen slaan alles.
    Lellie, een stage in chengdu tzt zou natuurlijk het knuffelen weleens gratis kunnen maken!?
    Vermaak jullie nog lekker en tot ziens.
    Pappie

  • 06 Augustus 2011 - 09:33

    Riet:

    Hello ladies,
    Bah bah, wat ein vetlep die chinezen. Noa t verhaol van Kim denk ich der serieus euver gein chinees meer te eate. Wäsche die waal de henj as ze dea rommel hubbe opgeruimd??? En wo doon ze deh troep, in de tesch of gooie ze dea noa boete? Van ein collega wis ich waal dat t errug onhygienisch waor, meh dit busverhoal schleit eg alles. Tja Nowell, doe hubs dien grenze eg waal motte biesjtelle, vinj ich heel knap van dich. Meh good, versjtand op nul en doorgaon. Hub ger noe boete oordupkes auch neuskniepers, hahaha!!!
    Ich hoop dat veer nog unne update kenne verwachte, want ich vinj t waal sjpannend allemoal.
    Happy trip to Beijing, knufs, xxxxxxxxxxx

  • 07 Augustus 2011 - 18:59

    Fleur:

    *Haj sjus un verhoal getyp, maar met plaatsen ging dr get mis, dus hie is maar effe un korte versie, en ver kletsen bie alsse truuk bes! :D*

    Nowell!

    Wat ein verhoale allemoal! En echt respect datse met die hygiënische omstandigheden doa kens omgoan, sjus wie met die sloaptreinen ö. Zo te leaze hubbe die panda's waal un houp good gemaak van de reizen om dr te komme!
    Euver 5 daag kumpse weer in dees richting, houp dich dan snel weer te zeen!

    Veul plezeer nog de komende weak!

    XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chengdu

Rondtrekken door China met Kim

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2012

Foto's

10 Augustus 2011

Laatste dagen in het vreemde China

03 Augustus 2011

Panda's :)

01 Augustus 2011

Computer says NO

22 Juli 2011

Rare mensen die Chinezen
Nowell

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 12201

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 09 Maart 2015

Thailand en Vietnam

09 Juli 2011 - 12 Augustus 2011

Rondtrekken door China met Kim

Landen bezocht: